NENECHTE SE VYTOČIT

Naučte se zachovat chladnou hlavu doma i v práci s našimi odborníky s dlouholetou praxí v práci s agresivitou a vztekem.

Více informací

Základní informace

Jak zvládnout vztek doma i v pracovním prostředí?

„Nenech se vytočit“ je zážitkový vzdělávací workshop kombinující teorii i praxi. Poskytne vám konkrétní odpovědi z úst odborníků s dlouholetou praxí v práci s agresivitou a vztekem. Součástí je praktický koučink. Je určen pro muže i ženy, pro firmy i organizace.

Co se dozvíte:

  • Jak vzniká vztek doma v pracovním prostředí?
  • Jak vztek zvládnout, aby nenarušil racionální rozhodování?
  • Jak vést komunikaci s kolegy při „bodu varu“?
  • Jak zabránit vyhoření?
  • Jak zaujmout správný postoj k agresivním známým, partnerovi či zákazníkům/klientům a obecně s lidmi, se kterými pracujeme?
  • A mnohé další…

Pro koho je ideální?

Ti z vás, kteří mají ve vztahu či okolí „vzteklouny“ a vyvíjí na vás tlak.

Manažeři (řadoví manažeři, mid size management, top management / lídři), pracovníci pracující se zákazníkem, pedagogové a sociální pracovníci či lidé pracující ve stresovém prostředí.

Obsah workshopu je vždy uzpůsoben podle konkrétní cílové skupiny.

Reference

Na kurz Nenechte se vytočit, který nám uhradil náš zaměstnavatel, jsem šel bez většího očekávání. A odcházel jsem překvapený, kolik se toho dá poradit o zvládání vzteku a jak prakticky byl celý workshop laděný. Výklad mi dával smysl a ve spoustě příkladech jsem se viděl sám, což nevím, jestli je úplně dobře :-) Každopádně díky za tyhle předaný vědomosti.

Matěj (32 let), pracuje v reklamní agentuře

Pracuju v call centru a naštvaní klienti jsou můj denní chleba. Nejspíš tím, že byl lektor zkušený psycholog a nabídl nám víc praktických přístupů, odnesla jsem si ze semináře to, co se hodí nejvíc mně. Celkově hodnotím kurz jako přínosný a snad se moje pracovní aktivita a taky spokojenost u nás ve firmě zvýší.

Kateřina (35 let), pracuje v call centru

Nevěděl jsem, do čeho jdu, ale nakonec musím říct, že bych doporučil všem, kteří na sobě chtějí zapracovat a zlepšit se v komunikaci v práci a vůbec v přístupu k zákazníkům, ale i ke kolegům a svým nadřízeným.

Vláďa (45 let), pracuje na zákaznické lince IT firmy

Lektoři

Mgr. Evžen Nový
Mgr. Monika Farkašová
Mgr. Adéla Klingelová

OBJEDNÁVKY PRO FIRMY A ORGANIZACE:

Objednejte si seminář na míru pro svou vlastní firmu, školu nebo organizaci.

Formát: půldenní (5h) / celodenní (8h); max. 20 účastníků (po dohodě možnost i větší skupiny)

Cena pro firmy: 35 000 Kč / 42 500 Kč

Cena pro neziskové organizace: 12 500 Kč / 15 000 Kč

Objednat kurz