NENECHTE SE VYTOČIT

Naučte své zaměstnance zachovat chladnou hlavu a přátelskou atmosféru, která vede k vyšší efektivitě jednotlivců i celého kolektivu.

Objednat kurz

Základní informace

Jak zvládnout vztek v pracovním prostředí?

„Nenech se vytočit“ je zážitkový vzdělávací workshop kombinující teorii i praxi. Poskytne vám konkrétní odpovědi z úst odborníků s dlouholetou praxí v práci s agresivitou a vztekem. Součástí je praktický koučink. Je určen pro muže i ženy.

Co se dozvíte:

  • Jak vzniká vztek v pracovním prostředí?
  • Jak vztek zvládnout, aby nenarušil racionální rozhodování?
  • Jak vést komunikaci s kolegy při „bodu varu“?
  • Jak zabránit vyhoření?
  • Jak zaujmout správný postoj k agresivním zákazníkům/klientům a obecně s lidmi, se kterými pracujeme?
  • A mnohé další…

Pro koho je ideální?

Manažeři (řadoví manažeři, mid size management, top management / lídři), pracovníci pracující se zákazníkem, pedagogové a sociální pracovníci či lidé pracující ve stresovém prostředí. Obsah workshopu je vždy uzpůsoben podle konkrétní cílové skupiny.

Proč workshop nabídnout vašim zaměstnancům?

Cílená práce se vztekem zefektivní fungování týmu, zkvalitní práci zaměstnanců, ale také upevní vztah nadřízeného s podřízeným. Předejděte zbytečným konfliktům a pracujte s dynamickým prostředím ve vaší firmě. Naučte se techniky zvládání agresivního a vzteklého chování sami na sobě, buďte přirozenou autoritou, která zvládá, ale nepotlačuje vlastní agresi.

Reference

Na kurz Nenechte se vytočit, který nám uhradil náš zaměstnavatel, jsem šel bez většího očekávání. A odcházel jsem překvapený, kolik se toho dá poradit o zvládání vzteku a jak prakticky byl celý workshop laděný. Výklad mi dával smysl a ve spoustě příkladech jsem se viděl sám, což nevím, jestli je úplně dobře :-) Každopádně díky za tyhle předaný vědomosti.

Matěj (32 let), pracuje v reklamní agentuře

Pracuju v call centru a naštvaní klienti jsou můj denní chleba. Nejspíš tím, že byl lektor zkušený psycholog a nabídl nám víc praktických přístupů, odnesla jsem si ze semináře to, co se hodí nejvíc mně. Celkově hodnotím kurz jako přínosný a snad se moje pracovní aktivita a taky spokojenost u nás ve firmě zvýší.

Kateřina (35 let), pracuje v call centru

Nevěděl jsem, do čeho jdu, ale nakonec musím říct, že bych doporučil všem, kteří na sobě chtějí zapracovat a zlepšit se v komunikaci v práci a vůbec v přístupu k zákazníkům, ale i ke kolegům a svým nadřízeným.

Vláďa (45 let), pracuje na zákaznické lince IT firmy

Lektoři

Mgr. Evžen Nový
Mgr. Monika Farkašová
Mgr. Adéla Klingelová